Kalas, kalas, kalas

Har haft kalas hemma hela dagen och det har varit jättemysigt :) Kul att Micke kunde komma hem en sväng från jobbet också. Just nu sitter jag i sängen med min nya dator i knät och tar det lite lugnt. Imorgon är det dags för tjejerna att komma hit och det ska bli himla kul.

Äntligen börjar mitt ärende hos min jurist att närma sig sitt slut, skönt att man kan få lite rättvisa och jag tänker då inte låta någon tro att det går att lura mig. Jag är lite för smart för det till skillnad från vissa andra. Hoppas jag inte behöver dra det längre (jag har lite viktigare saker att tänka på och lägga min tid på) men både min jurist och en annan inblandad man i detta tycker att jag verkligen ska stå på mig och gå vidare för stämning om någon sätter sig på tvären. Detta har mer av blivit en principsak för mig så det är troligtvis det jag kommer göra om detta inte sköts på ett snyggt sätt.
Nu närmar det sig jul och det är så fint och vitt ute med all snö, mindre mysigt är den förbaskade kylan. Längtar till vår och sommar när man kan cykla till jobbet igen för jag ger mig då inte ut med cykeln nu :p.

Kommentarer
Postat av: Maama

Helt rätt Sofie, stå på dej!!!

2010-12-04 @ 18:05:31
Postat av: Robban

Tack för ett trevligt kalas syrran. :-)

Förbaskat snygg bärbar du skaffat dig. Jag är inte alls avis!!! :-)

2010-12-05 @ 08:09:41
Postat av: Rebecca

What? Vad har hänt?

2010-12-06 @ 07:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0