Det närmar sig jul

Mitt uppe i lussebaket och det luktar riktigt gott här hemma. Provsmakade precis en alldeles färsk prov plåten :), det måste man alltid göra. Tidigare idag var jag iväg en sväng och solade och det var verkligen jätteskönt, kanske blir ett besök imorgon också.
Senare idag ska jag bege mig ut till Ikano tillsammans med resten av Linköpings befolkning. Julklappar ska inhandlas och redan bytas faktiskt då jag har lyckats att köpa i fel strl :/, blev färre julklappar att köpa än vad jag hade räknat med men så kan det bli. Kommer troligtvis ha en liten jul hemma hos oss på julafton så det är lite som jag måste planera med det också, men det kommer säkert bli jättemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0