Sunny Thursday

Ett besök på AVA MC utanför Stockholm resulterade nästan i att jag kom hem med en ny skinnjacka. Sjukt onödigt jag vet men den var med rött i och passade mig like a glove. Nedsatt i pris också. Men icke, jag tog mitt förnuft till fånga och lät den vara. Men kunde jag skulle jag lätt sälja mina två jackor jag redan har och köpa den på stört!
Idag skiner solen och senare ska vi ge Söderköping ett besök tillsammans med Frida och Daniel och svulla i oss största glassarna.

Jag har förälskat mig i en hallmöbel som finns i butiken Handplockat, smal vit bänk med svängda ben (Rokoko??) och en liten låda längst fram, skulle verkligen göra sig i vår fina hall nu.

I helgen blir det gummistövlar på och ett besök i skogen för att fylla på blåbärsförrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0