Motion

Härligt höstigt väder ute och jag beger mig mot rydskogen. Idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon och fixat iordning lite här hemma. Katterna är trötta och ligger utspridda i lägenheten och sover. Såg filmen Salt igår, tyckte den var helt ok. Funderar på vad jag ska göra för söndagsmiddag....pannbiff kanske? Körde några set med mina nyinköpta hantlar förut, mycket skönt faktiskt, försöker köra lite olika muskelgrupper åtminstonde varannan dag. Jag köpte min hantlar på Rusta, 2*3kg för endast 99:-, ett fynd.


Kommentarer
Postat av: Annie

Oh sporty-spice;-) Bra där!

2010-08-29 @ 19:18:49
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha! 2 km kvar av rundan och himlen öppnade sig, regn/hagel öste ner på mig, stod under ett träd en stund men det slutade inte :/ Blev så j_kla genomblöt och frusen ;( Ses imorgon! Kram

2010-08-29 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0