Take a walk

Snart är det helg och jag ser fram emot mer ledighet efter påsken. Gick till stan efter jobbet idag och införskaffade nya linser till årets mc-säsong. Även ett par jeans, en kavaj/jacka och en bolero slank med hem.
Har lite dåligt samvete inför en fest imorgon jag borde gå på (jobbet) men för tillfället har jag ingen att gå med, har försökt att få tag i Nadja ikväll och tvinga henne ;) men hon svarar inte. Namnsdag och allt.
Nu ska jag fortsätta att kolla på alla "Halv åtta hos mig"-avsnitt som jag har missat i veckan.
Ja just det, har bestämt mig för att börja gå med stavar och se på Ladies Night (Brolle), nu är det hög medelåldersvarning!

Kommentarer
Postat av: mamma

vadå laides naigth???

2010-04-08 @ 22:47:51
Postat av: Anna Drott

Hej! Bågarna är i guld - för visst var det du som frågade om det? :)



/Anna Drott

2010-04-10 @ 16:55:00
URL: http://annadrott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0