090915

Har tappat blogg-gnistan lite och funderar starkt på att lägga ner. Men vi får se, ger det ett försök till. (Kanske är för att jag är på allmänt dåligt humör idag). Idag har jag iaf jobbat till 17, och sen åkte jag till Ikano en sväng och shoppade lite. Blev ett par nya jeansleggings och nån lång varm stickad historia. Var inte riktigt det som var planen men hey! Who´s got a plan? Körde spinning i måndags och började förstå att musiken suger och funderar på att byta träningsform på måndagar, jag är inget direkt fan av techno. Imorgon ska jag köra ett pass aerobic dance och det mina vänner är hur kul som helst med massa bra musik :) Håller med Jenny om att det är hur friskt och skönt som helst ute nu och jag ser fram emot att vara ledig i helgen. På torsdag ska jag åka till Västervik, Gränsö slott och sova där tills på fredag, kan ju hoppas på fint väder då jag tror det blir mycket promenader. Får inte glömma kameran! Nä nu ska jag föna håret och laga lite spagetti och köttbullar tills M kommer hem. Jag ser fram emot Idol sen och marabou mjölkchoklad.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

icke sluta blogga, det ar ju en av mina hojdpunkter att catch up pa bloggen ju!!

2009-09-16 @ 02:18:25
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0