Motala

Har precis kommit hem från en toppendag i Motala. Åt räkmacka hemma hos mamma som var hur god som helst :) surfade lite resor med henne och hade allmänt kul. Vi åkte hem till storasyster en sväng och det är så mysigt att umgås med er och jag är så glad att jag har er. Det känns verkligen att vi hör ihop och jag ser fram emot våran roadtrip vi ska göra om exakt två veckor idag. 
Skulle åka hem innan det blev mörkt men mörkret föll snabbt och klockan springer iväg när man har roligt. Jag är lyckligt lottad som har så bra kontakt med min familj för det är inte alla som har det. Men ändå känns det ibland som det är något som saknas det liksom bara kommer över mig, åhh vad jag saknar min pappa ibland. Kan inte påstå att min pappa var den bästa pappan, långt ifrån. Men en pappa är alltid en pappa och självklart blev jag sentimental när jag körde hem, så sikten i mörkret, regnet, dimman, mötande bilar samt tårar som rann ner för kinderna var inte den bästa kan lova (trots nya glasögon). Vet inte om det var för jag kände mig så lycklig när jag åkte från Motala som fick tankarna att sväva iväg? Ibland glömmer jag nästan att det har hänt och skulle vilja lyfta på luren för att ringa honom eller bara svänga förbi, tänk vad lyckligt lottade ni är som har chans att bara ta en fika mer er pappa och sitta ner och prata. Jag kan inte göra en sån enkel sak och det gör mig frustrerad. Var rädd om era nära och berätta ofta hur mycket ni tycker om de för man vet aldrig hur länge man får ha de kvar. Jag skulle göra vad som helst för att få krama om min pappa och hör honom kalla mig sin "lilla Sofie" bara en gång till. Men livet är orättvist för många och man vill alltid ha mer. Nu ska jag sluta vara ledsen och tänka på allt och alla fantastiska människor som jag har i min närhet istället. Hoppas ni får en fin fredagskväll. 

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du min lilla kicka ibland är han där uppe inte rättvis. jag tror att pappa är väldigt stolt över dig. För som du vet har jag ju alltid tron att det finns något utöver det här jordelivet.Vi ska ha det riktigt kul i Stockholm jag och mina flickor. Kram

2009-10-16 @ 20:06:04
Postat av: Storasyster

Jag älskar dig Sofie.

2009-10-17 @ 11:24:53
Postat av: Annie

Bästaste! Jag blir helt tårögd. Du har honom alltid med dig i ditt hjärta. Jag är stolt över dej, liten men tuff;-) massa kramar

2009-10-17 @ 15:38:58
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

One tough cookie!

2009-10-17 @ 19:53:03
Postat av: jennifer

<3

2009-10-18 @ 16:59:33
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0