Have you missed me?

Efter nästan en hel bloggfri månad är jag back on track! Humöret har väl varit sisådär på sistone och jag har kännt mig smått irriterad på saker och ting (gör fortfarande ska jag väl erkänna). Men det har nog sin period och går över snart, eller? Saker som gör mig upprörd och eventuell lösning på problemen.
*Regnig november ---------- Gummistövlar från Danmark är köpta och ska hämtas ikväll.
*För liten lägenhet ---------- Känns alltid liten när mörkret tränger sig på och katter som inte vill gå ut. Hus kanske ska byggas inom ett par år.
*Skitsnack ------------------- Försöker ta avstånd men det finns trots det i min närhet.
*Folk som har sina barn & djur som profilbilder på FB ---------- Skaffa ett liv.
*Ofullständig boupptäckning ----------------- Detta ska åtgärdas inom en snar framtid och jag ser fram emot det.
*Låtsaskompisar ------------ Dags att skaffa nya??
*Hyllor i badrummet som fortfarande inte kommit upp ---Förhoppningsvis ordnas detta innan helgen dvs imorgon.
*Känslan av att vara liten ---------- Jag vill inte vara stor heller, men kanske känna mig mer behövd ibland?
*Över 100 dagar kvar tills hojsäsong ---------- Lyckan av att ha en röd Ducati borde nog räcka fram till vår.
*Ugnsluckan är paj --------- Snälla fixa detta åt mig!
*Har haft sjukt ont i armen efter influensasprutan och tanken på att det är rätt mycket försent att ångra sig att ta denna känns tung. ------Detta kunde ha tänkts igenom noggrannare.
*Att det ska kosta mer att jobba än att gå hemma för vissa ----Detta är bara sjukt.
*Att lokalbussarna aldrig håller tidtabellen ---- Lite mer kundvänlighet skulle inte göra något Östgötatrafiken!
*Att X2000 får mig att må illa ------ Men snabbt går det iaf.
Detta är trots allt bara I-lands problem när man tänker på allt annat jävla elände och skit ute i världen så som svält, krig, miljöförstöring, naturkatastrofer och flyktingbarn som inte vill tas emot (som redan har gått igenom ett helvete bara för att kunna ta sig hit).
Ja ni hör ju själva hur munter jag är men jag hoppas ni uppskattar min uppdatering.
Vad gör er förbannade just nu?

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag har saknat bloggen och jag är glad att den är tillbax!! Hmmm... jag är inte så förbannad för tillfället, får återkomma ang den punkten!

2009-11-21 @ 11:19:14
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0