Wednesday

Ingen bio ikväll. Micke är sjuk stackarn, och han blir så "jättesjuk" också och envisas med att jobba. Det gick att makulera köpet av biljetterna så nu ska vi se filmen på söndag istället. 
Har precis kommit in från en promenad och innan dess hann jag även med lite shopping på Ikano-huset, nice, och jag som inte skulle shoppa, så kan det gå, och givetvis inhandlades det en klänning i vanlig ordning och lite annat smått och gott.
Nu ska vi fixa lite mat och senare ikväll är det Grey´s :). Imorgon är det jobb i Norrköping hela dagen, känns sådär, ska ta med min nya tidning "Leilas country living" som nyligen har kommit ut. Jag är ju ett fan av Leila som ni vet ;).


Ha en härlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0