Sköna söndag

Dagen började med att vi klippte gräset och rensade ogräs, herrejösses vad det behövdes, vi var vid trädgårdscontainern  säkert 7 ggr för att tömma hinken. 
Skulle bestämma vad vi skulle ha till middag förrut och gick igenom frysen lite, hade dålig fantasi så jag tog upp en påse frysta rabarber och gjorde en supergod rabarberpaj med havregryn, sirap och kardemumma mm :), så blev det men de middagsplanerna :/. Vid halv tre kom Peter hit och vi övningskörde i ca: 3 timmar, det gick svinbra (jag är mycket stolt) men det måste gå bra nu eftersom mitt prov är om exakt två veckor imorgon! Efter detta åkte vi hem och fikade på paj och kaffe och sen åkte vi bort och ställde upp koner och övade lite lågfart (som också gick bra). Ännu en mycket effektiv dag men nu är det kanske dags för mig att ta en dusch och fräscha till mig, har haft en riktigt "fuldag" med otvättat hår och inget smink, se bild nedan ;), sen är det dags att ta det lite lugnt som Texas gör här samtidigt som han utnyttjar Albin som fotstöd ;). Hoppas ni alla har haft en fabulous helg för det har jag haft!


Peter och jag när vi rastade lite.

Min goda rabarberpaj och vaniljvisp.

Tindra myser med "trädgårdstrollet" även kallat Gollum!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0