Stuntman?

Har varit ute och kört hoj i blåsvädret. Körningen gick hur bra som helst och jag är mycket nöjd. Vi stannade till och övade lite lågfartsbana (det skulle vi inte ha gjort) och jag blåste omkull och gjorde ett magplask, verkligen rakt ner på magen, vad hjälper ryggskyddet då?, slog huvudet (läs hjälmen) i marken denna gång med, så detta var väl lite allvarligare än min första vurpa, dock hade jag ju knappt någon fart alls men jag känner mig lite mörbultad nu. Svärmor tycker jag borde söka jobb som stuntman nu när jag har blivit van att ramla. Peter (som fick köra därifrån med en sträckning i axeln) och Micke fick upp hojjen igen, tur att jag har mina "lärare" med mig.
Väl hemma fikade vi på kaffe och hör och häpna, pepparkakor! Hittade en kvarglömd burk i skafferiet. Nu är det dags för en dusch så jag kan varva ner lite och ikväll blir det mys och film. 



Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0