Någon som är vaken??

Kan inte sova. Drack en mugg kaffe vid halv tio och nu känner jag mig pigg som en lärka! Inte så smart :/. Börjar känna nervositeten komma närmare inför mitt körprov, gaahh, hur ska det gå? Har bytt körskola med så jag måste hinna köra in mig på den nya hojjen som jag ska använda på körprovet. Hoppas att det blir "storebror" till min egen hoj och att den inte är allt för hög. En miljard tankar far genom huvudet...
Har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Har varit ute och övningskört lite, jobbat, sovit, ätit, så kul var det. På fredag är det äntligen dags för min sminkning på Make up store och det ska vi utnyttja genom att ta en afterwork, än sålänge är det me and Naddie, men det är bara att dyka upp för den som känner sig sugen på ett glas rosé kanske? ;). Imorgon ska jag och M på bio och se "Angels and demons". Jag har verkligen sett fram emot denna film och hoppas att jag inte blir allt för besviken nu när jag har höga förhoppningar. 



Dags att sova och försöka att inte lösa världsproblem. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0