Missing cat

Texas är försvunnen. Han har varit borta sen igårkväll, ja jag vet det är inte länge men jag vet också när något inte är som det ska. Jag har varit ute sen 8 imorse och ropat och visslat vid garage och förråd, Albin och Tindra + deras polare var med, jag tyckte jag hörde Texas men kunde inte lokalisera varifrån. När Micke hade vaknat kom även han med ut och konstaterade att det var Albin som skrek, exakt likadant som Texas brukar göra, och Albin skriker ju aldrig annars så det var alltså han hela tiden som jag hade hört, vet inte vad han höll på med om det var något slags rop på Texas. Nu har jag varit ute igen i ca 1,5 h utan resultat. Har kollat alla diken och skogsdungar runt omkring här, men jag hittar/hör honom inte. Har även ringt Slaka djurhem, Jägarvallen och Valla djursjukhus.
Jag vill ha tillbaka Texas nuv!!!! 



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas Texas kommer tillrätta snart,..

Tänker på er.....kram

2009-05-18 @ 07:45:43
Postat av: Anonym

Hej på er!



Hoppas att Texas kommer tillbaka snart. Det är så hemskt när man inte vet vad som har hänt!

2009-05-19 @ 19:35:39
Postat av: Anonym

Det var från Kristin, glömde skriva det..

2009-05-19 @ 19:37:30
Postat av: Sofie

Tack för omtanken. Det är riktigt jobbigt nu när det har gått så många dagar. Tyckte vi hörde honom igårkväll skrika, det lät lite dovt, i närheten typ som om han var instängd. Vi har letet överallt men kan bara inte hitta honom! Micke har varit ut inatt också :/ utan resultat. /Sofie

2009-05-20 @ 07:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0