Mattattack

Idag har varit en effektiv dag, vi har röjt runt här hemma och städat och fixat. Jag fick nån form av attack på vår tidigare vardagsrumsmatta. Jag har hatat den från första början, vi fick den begagnad av svärmor när vi flyttade in för att vi inte hade någon lämplig, vi skulle bara ha den tillfälligt tills vi köpte en ny. Man blir bekväm av sig och den hemska mattan har legat (åt alla håll och kanter och sidor) och hånflinat åt mig i över två år!! Vi var ju inne på att köpa ny matta för ett tag sen men det är svårt att bestämma sig, man måste vara säker på sin sak om man ska ha en rejäl än, de kan ju kosta närmare tre tuss. Min attack i förmiddags bestod av tårar och frustation och jag bannlyste mattan från vårt hem, den skulle ut till varje pris om vi så skulle vara utan matta. Vi fick helt enkelt åka till Ikea för att tillfredsställa mig och köpa en ny (tillfällig) matta + lite andra roliga grejer som slank med :). Det blev en skrällig grön variant men det blev rätt bra ändå :). Lite somrigt sådär, ut med det röda och in med lite gröna saker istället. Vi köpte även hyllplan och krokar till badrummet som så småningom ska upp.


Provsitter nya mattan tillsammans med ny lampskärm.

Kissarna fick nya gosedjur från Ikea, här provleks det på nya mattan.




Finns det nån som inte har denna lampa nu?? Men den är ju såå fin.



Måste provas!

Myys på!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

grönt, jag gillart!

2009-05-24 @ 15:38:41
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

O va fint det blev!! Du har ju velat ha en sån matta länge. Mycket bra, o katterna verkar gilla den oxå:-) kram

2009-05-25 @ 12:18:45
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0