Kawasaki x2

Precis hemkommen från en tre timmars lång körlektion. Känner mig sådär lagom trött och mör :). I vilket fall som helst så gick det jättebra och det vore scary annars eftersom det nästan bara är en vecka kvar tills körprov! Nu har jag nästa lektion på onsdag och sen är det inget mer innan provet. Tur att jag ska köra i Norrköping imorgon och att jag har lyxen att kunna övningsköra privat. Tror inte jag har visat bild på den cykeln jag kör på den nya trafikskolan som jag har bytt till? Man kan lugnt säga att jag har bytt upp mig plus att denna är typ storebror till min egna och utrustad med ABS-bromsar (och ej centralstöd)! Rätt lika va? Tyvärr gillar jag skolans hoj liiiite bättre än min egen, lite piggare. I framtiden ska jag byta till ett monster och jag var såå nära att köpa en i måndags men vi ringde för sent på annonsen, så är det jämt för mig min vanliga otur när det gäller annonser!! Det var en Ducati monster 620ie -05 dark med högt dragna termignoni (precis som jag vill ha) och det var ett bra pris också men det var visst inte min tur denna gång, hör av er om ni har en som kan uppfylla ovan nämnda krav, jag ger min inte förens jag hittat en ny likadan eller en svart 695:a med röd ram skulle också fungera :).

Skolans motorcykel


Min

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0