Bye bye Thailand

Da var det dags att saga farval till slipsarnas land. Idag har vi pressat ur det sista pa stranden. Man kan saga att vi lag dar i ur och skur for det borjade namligen att OSregna, vilken tur for oss sista dagen och allt...NOT! Men tappra som vi var holl vi ett stadigt grepp om parasollen tillsammans med hogst tre andra par ( jag kan garantera att det var deras sista dag ocksa) alla andra med sunt fornuft hade gatt for lange sedan. Tillslut var vi tvungna att varma oss i havet nar det blev for kallt i regnet. Vi sysselsatte oss med att sjunga "Oh happy days" for att halla hoppet uppe. Och tro det eller ej, det klarnade upp och Micke fick ratt!, han hade lovat mig det hela dagen..."-det klarnar snart" sa han fast askan dundrade sa jag blev vettskramd. Efter ett antal timmars solande gick vi tillbaka till hotellet for att jag skulle ta en "grande finale" pa min massage (namnde jag att massagen pa hotellet var superbra!), det slutade dock inte sa bra. Fick inte samma thai som sist och hon var nog det hardhantaste jag har varit med om. Jag skrek AAAAAHH och da gjorde hon det med! Sedan provade jag med hurt!, och da svarade hon hurthurthurt och skrattade! Soft och easy var helt uteslutet, hon kunde ingen engelska. Fick ta en lugnande dusch nar jag kom upp pa rummet.
I det stora hela har resan varit toppen, jattefint vader, god mat (och billig), trevliga manniskor och harligt i vattnet, tva underbara veckor med min alskling :). Imorgon blir det att ga upp tidigt, narmare 4.30 och det ar mitt i natten! far sova mycket pa planet sen. Landar i Peking vid halv fem och det ska bli skont att det ar sa kort fardvag hem. Saknar kissarna nagot enormt och speciellt att sova med Albin mitt pa dagen...det kan se ut sahar:


Vi ses! (Har foljer lite Thailandsbilder)





Micke & Judy


Jag i min nya tischa


Oh yes!


Tuk tuk


Golfbilen som skjutsar upp och ner for backen








Solnedgang pa Kata strand


Micke och jag skickade upp en "lucky baloon"




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh det ser bara så härligt ut!

Vad fin du var i den vita klänningen, verkligen jätte söt:)

KRAM

2009-03-23 @ 23:00:18
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0