Veckan som gått

Dags för en uppdatering kanske? Ni tror säkert att jag har bott på hojjen denna vecka och inte hunnit uppdatera...så är inte riktigt fallet med detta skitväder!! Efter körprovet i måndags tog Micke och jag en liten sväng, dock i spöregn, men vad gör man inte? Tisdagen blev en stor dag, dagen då jag för första gången körde helt ensam. Måste erkänna att jag var lite nervös när jag rullade ut hojjen tidigt på morgonen för att åka till jobbet...ingen Micke, ingen handledare, fick lära mig att stå på egna ben, och det gick bra. Träffade Micke efter jobbet och då åkte vi och tvättade hojjarna, så mysigt ;).

Nu är det helg och jag ska äntligen ta tag i min träning nu när jag har legat på latsidan, under flera månaders tid har det bara varit mckort i mitt huvud. Efter träningen imorgon ska jag nog unna mig en liten sol :). På söndag mina kära vänner kan jag glädja er med att det ska bli 18 och sol, och då ska jag åka hem till mamma en sväng, på Kawasakin såklart. Fint väder väntas nästa vecka och det behövs verkligen.
 
Rom -07

Nu ska jag fylla på vinglaset och luta mig tillbaka.

Bye!



Kommentarer
Postat av: WaTs

Vad är detta? En uppdatering? Detta ska firas med en liten kommentar :)



P.S. Längtar efter söndag o sol...

2009-06-12 @ 23:30:09
Postat av: Annie

Fylla på vinglaset gör du rätt i...det är du värd efter hårt jobb!! Dags för en dejt snart? Miss ya-kram

2009-06-12 @ 23:33:45
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0