Solsken i blick

Tog motorcykeln till jobbet idag och efter lunch hade jag prov i Motala, vilket ypperligt tillfälle att kombinera nytta med nöje genom att köra dit i strålande solsken. Efter jobbet bjöds det på middag hemma hos mamma, mycket trevligt. Tonny och Micke kom och mötte mig när jag åkte hemåt.
Måste avboka min nagelsession imorgon då de har blivit alldeles för korta av någon konstig anledning. Får vänta två veckor kanske så de hinner ta sig lite. Imorgon är det jobb som vanligt och sedan ska jag ner till stan för att köpa present till min systerdotter Elin som snart fyller 15 år, stora tjejen nu :) Ska bli skönt att vara ledig sen (iofs ska jag jobba på söndag, men men, det är självvalt) och Ikano-huset har stängt för en gångs skull, så M är också hemma. Ser fram emot midsommarafton när vi ska hem till syster och mysa.

Borde också köpa en systemkamera men det lär väl ta ett halvår innan jag har bestämt mig för vilken modell :)

Ska sova nu, är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0