Söndag i Motala

Jag trotsade vädret idag och åkte hoj ändå :) Gick bra men det blåste som satan, speciellt när man kom upp i lite högre hastigheter (dock aldrig över hastighetsbegränsningen såklart ;)) Mamma bjöd på pannbiff och färskpotatis och till efterrätt åt vi glass med chokladsås och färsk ananas yummie :). Var även en sväng hos syrran med familj och hann med en snabb fika innan det var dags att bege sig hemmåt. Alla var med och vinkade av mig på min första längre ensamtur haha, och mamma kunde knappt tro att det var sant, lite roligt :). Fick en parfym av mamma, som luktade jättegott. Men den är lite odefinerbar då den är unisex.



Vem var det som tutade på mig i Kåparpsrondellen?

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0