Godkänd

Jag klarade körprovet!!! Jag är hur glad och stolt som helst :). Det har inte varit en lätt match men övning ger färdighet. Jag räknade ut att jag har tagit ca: 24 enkla lektioner många av dessa vi ett och samma tillfälle. Detta resulterar i att min nya behörighet har kostat mig en del om man räknar in provavgifter och körkortstillstånd mm. Sen ska man ju ha utrustning också iform att rätt dyra kläder, men det är en annan historia :). Måste erkänna att jag och Micke åkte till Nifa efter mitt körprov och köpte en ny mcjacka åt mig, en sportig variant i skinn som kan kopplas samman med mina byxor, asfin!
Provet gick bra, men jag fick ta om lågfartsdelen en gång med tanke på att jag höll på att kräkas av nervositet och att armarna bara skakade, men andra gången satt det klockrent. Högfarten tog jag om en gång också och sen satte jag effektiv inbromsning i 70 & 90 gallant! Tror jag fick en rätt tuff körning då vi nästan bara körde stadstrafik och tätbebyggt område men hur som helst gick det bra :). 

Bye!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

shit Sofie, enormt stort GRATTIS!!! så jäkla mäktigt!! som vi säger här down under; good on ya!

2009-06-08 @ 14:58:00
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Annie

Grattis igen gummz! Duktig:-) Jättefin jacka-klem

2009-06-08 @ 20:57:29
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: maria

GRATTIS =)

2009-06-09 @ 18:48:30
URL: http://theroadqueen.blogg.se/
Postat av: Piraten

Grattis!!!



Du får säga till om du vill låna "sukkan" lite. ;)

Bra gjort, nu blir det väl inget mera åka bil till jobbet?



Kram från OSS

2009-06-11 @ 06:02:54
Postat av: Sofie

Sukkan får nog stå kvar där den står ;). Jag har kört klart på den.. Kommer bli mycket mc till jobbet i sommar :). Saknar dig, hälsa Judy, Kram

2009-06-11 @ 08:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0