090616

Har precis kommit hem från ett 2,5 h pass hos frissan! Men bra blev det :), slingor, toning och klippning. Kom även hem med denna volymprodukt, den är som att tuppera håret utan att tuppera :/ skonsamt med andra ord. Man bara pudrar på lite och drar handen igenom och vips så är håret överallt! :).Och jag som inte har så mycket hår eller jag kanske har en del men hårstråna är väldigt fiina då är detta en självklar investering. 


Provade min inköpta elektriska potatisskalare nyss också, hur bra som helst! Iallafall till färskpotatis. Jag tycker det är lite bökigt att harva runt med färskpotatisen så detta var också en klockren investering, två bra köp med andra ord :).

Annars inget nytt direkt, imorgon ska jag jobba i Motala halva dagen. Mycket intressanta samtalsämnen idag på jobbet. Drick inte saltvatten. Varken jag eller Nadja känner oss som fallfrukt utan vi är mer ett fint rödvin som bara blir bättre med åren. Och nej Nadja jag ska inte bli Pastor eller någon Kristi brud för den delen. Har övat på min bön som jag ska läsa upp på Novas dop, den bönen ingår i själva dopet om man läser i bibeln, så om inte jag läser upp den kommer prästen i vilket fall som helst att göra det. Men nu har jag åtagit mig detta och övat och övat, så nu sitter den som en smäck! På fredag ska vi hem till syrran med familj och umgås lite, förhoppningsvis får hon ledigt på kvällen och då vet ingen hur sent/tidigt det kan bli ;). Ikväll kanske jag tar hojjen ut till Ikano och möter Micke efter jobbet, och vem vet vi kanske tar en härlig omväg hem.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0