Nytt år

Gott nytt år och god fortsättning allesammans! Det nya året är här och det har startat med riktigt fint väder :), var ute på en skön långpromenad igår och fick lite sol på mig. Idag har jag mest snurrat runt på stan och shoppat. Mycket nöjd med nyårsfirandet här, och jag tror gästerna blev mr än nöjda, maten blev verkligen jättegod om jag får säga det själv. En liten överaskning sådär tre minuter innan tolvslaget blev det när det ringde på ytterdörren, där ute stod Tonny, stelfrusen efter att ha tagit hojen från skägget, jätteroligt att han hann att komma innan tolvslaget så vi kunde skåla med skumpa på altanen allihopa. Albin mådde inget vidare värst på nyårsafton, han var riktigt rädd, låg mestadels under sängen eller i hönet på diskbänken ovanför diskmaskinen?? Men något jag tyckte var konstigt var när Jan Malmsjö skulle räkna ner till tolvslaget, när jag gick förbi tv:n i vardagsrummet hörde jag honom säga; fyra, fem, sex...men hallå, hur långt ska du räkna egentligen?? Är det inte meningen att man ska räkna neråt?? Är det bara jag som har reagerat på detta?

Jag har ju som sagt varit sjuk nästan hela veckan :/, nu mår jag mycket bättre men jag är hur hes som helst, hoppas jag har röst nog så det räcker till tjejträffen imorgon. Å jag som ska jobba extra på måndag för att prata i telefonen, får se hur det blir med den saken :). Nu blir det lite filmbloggning, har sett mycket filmer så här i mellandagarna.


Dagens shopping; klänning, tunika/blus, armband.



Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0