Födelsedagskalas

Nu har jag kommit hem från taco-kväll i Motala, jättetrevligt avslutades med marängtårta mmm yummi mycket gott :) Tiden sprang iväg och 19.50 upptäckte jag att jag skulle ha varit utanför ikano 20.10 ops, sambo fick vänta i butiken till typ nio men han hade visst att göra. Daniel blev superglad för tv-spelet så det blev ju perfekt!
Äntligen har jag fått se lilla Nova också, så underbar, mamma hade sagt att hon var liten men inte kunde jag förstå att bebis kunde vara såå liten, första gången jag skulle hålla henne var jag lite nervös, jag hade ju trots allt aldrig hållt en sån liten, Linda hjälpte mig och när hon hade kommit tillrätta så brakade det loss i blöjan, - vad händer? frågade jag, det kopplade inte först, Robert började asgarva men Linda sa att Nova tyckte om mig och det var för hon blev så avslappnad i min famn att hon tog tillfället i akt :) ! Sen gick det bara bättre och bättre och jag kunde knappt hålla mig ifrån henne, gick runt och bar massa på henne, hon sov i min famn, mysigt, här får ni se lite bilder från kvällen. (Klänningen jag köpte var något förstor men hon fick ha den på sig ändå ;), köpte strumpbyxor till också men de var alldeles för stora :/, när vi höll upp de var de längre än hela Nova själv från topp till tå, men då har hon något att växa i :))

Födelsedagsbarnet


Jag & Nova


Skulle kunna funka.


Myys.


Stolt pappa.

Kommentarer
Postat av: Robban

Det va värst va snabbt detta kom upp syrran. Korten blev ju riktigt bra, iallafall på dig och lilla Nova. Däremot har jag alltid problem med att se mig själv på bild, men det är jag inte ensam om. Haha! :-D



Riktigt fin bloggsida du har.



Miljoner kramar.....Brorsan

2009-01-16 @ 22:29:19
Postat av: Annie

Funkar mycket bra:-) Du är en naturbegåvning. O jätte fina klänningar båda två, myyysigt!!

2009-01-16 @ 23:22:14
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken lite guldklimp:) Du ser ju ut att vara som klippt och skuren för bebiseriet;)

Kika in på min sida, jag har en liten utmaning till er där:)

KRAM

2009-01-19 @ 19:06:05
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0