hela vägen nyponbuskar...

Dags för en liten uppdatering. Helgen som har varit har bjudit på två tillställningar, dels min syster och hennes mans 40 årskalas, mycket trevligt, här är lite bilder från den festen, fick ju även träffa och hålla i lilla Nova :).

Efter Motala åkte vi tillbaka in till Linkan och jag blev avsläppt i Åbylund på avskedsfest för Cat och Suss, det var roligt, det blev dock inte så sent för min del, hängde inte med ut så kvällen avslutades runt tolvhugget. Hann dock med att spela in filmen "slapp that ass", som ska grävas ner och glömmas bort.
Har hunnit med att träffa mina vänner mycket de senaste dagarna, och några av de tom varje dag mellan 8-16.30, försöker hinna med att umgås så mycket man kan med Cat då hon åker till Ozland på torsdag, bye bye Cat för denna gång, ses förhoppningsvis om ett år eller så.
Lite bilder från Annies födelsedagskalas där det bjöds på marrängswich :).


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad jag är glad att jag har er som vänner, brudzz;-) Tack så jätte mycket för paket och för ikväll! Freddy tyckte igelkottarna va jätte fina:-) Klem

2009-02-02 @ 21:09:45
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Dessi

Vad söt hon är lilla Nova!

Mycket fina bilder på er :)



Ses imorgon!

Kram Dessi

2009-02-02 @ 22:27:10
Postat av: WAts

Hallo there!



Fina pix :)

2009-02-02 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0