Hot Saturday

Nu har vi varit och kollat på huset och det var jättefint, men med vissa små minuspoäng här och där. Det var hur mycket folk som helst så det är väldigt svårt att få en bra överblick när det är människor överallt. Jag tror att vi backar lite då det inte kändes helt 100, vi får se, det kanske dyker upp något annat superfint hus eller inte, hur som helst har vi inte bråttom och husköp är inget jag bara vill kasta mig in i, vi trivs bra där vi bor och har istället börjat fundera på att byta ut kök och renovera lite här hemma. Våren och sommaren närmar sig och jag ser fram emot att mysa på altanen och grilla om kvällarna :)

En mysig vårdag i Halmstad -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0