Lazy Tuesday

Kändes oseriöst efter att ha läst tidningen och hört rykten om fotostudion i Norrköping så vi avbokade tiderna, men, det hade varit lite kul trots allt.
Idag har jag köpt dessa jeans från mandeldesign.se, de ska förhoppningsvis komma med posten imorgon, tyvärr kommer de säkert sitta skumt, alltid svårt med jeans, men den som lever får se.

Imorgon ska vi på bankmöte angående ett eventuellt blivande hus, spännande, men i slutändan kommer vi säkert få kalla fötter och bo kvar här, som sagt vi trivs ju så himla bra. Efter jobbet imorgon blir det bowling med girlsen, synd att Bojjtan inte hann in till den men vi ses på China efter, det ska bli smarrigt! Glöm inte bort att banan är bokad till 16.30, see you there.


Näe nu ska jag ta och göra något vettigt, som tex laga mat eller fixa naglarna eller se på Glamour ;).

Ha de!



Kommentarer
Postat av: WaTs

Jag vill också ha jeansen!!! Not fair :(

2009-02-17 @ 20:08:50
Postat av: WaTs

Btw... ville bara säga att jag just nu lyssnar på NKOTB - Step by step :)

Love it!!!

2009-02-17 @ 20:11:12
Postat av: WaTs

Gränsen mellan att vara en vän och en "blogg-stalker" är hårfin och jag balanserar på denna just nu, men är bara tvungen att skriva att jag inte kan fatta att DU DRAR IVÄG OM 16 DAGAR!!! Shit is all I can say!



XOXO

2009-02-17 @ 20:14:35
Postat av: Annie

Bra där Naddie! NKOTB- bra skit;-) Jeansen var jättefina! -kram

2009-02-17 @ 20:34:26
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0