tisdag

Jahopp, idag är det tisdag och jag har jobbat 8-16, inte så vidare värst ovanligt. Hade turen idag att få skjuss hem av Annie, insåg när vi var på väg till bilen att det faktiskt är mycket ljusare ute nu, så ljust att jag snart måste ta mig i kragen och börja cykla till jobbet, får hoppas att det inte kommer någon snöstorm från England bara. Ikväll blir det att se på film och jag ska sno ihop några fetaostbiffar innan sambon kommer hem var det tänkt ja. Kan tipsa om en bra film som går på kanal 3 ikväll kl 21, "Hide and seek" med Robert de Niro. 

Idag har jag längtat grymt mycket efter att få köra hoj igen, och det blev ju inte bättre när vi mötte en tapper frusen stackare vi macken förut. Idag bjussar jag på en inte så värst schysst bild på mig och Mickes ducce. Men det var känslan från denna bild jag ville förmedla och jag är inte tjurig trots att det ser ut som det :).



Köpte tulpaner och karaff (numera vas) i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0