Monday means murder!

På en bädd av bladspenat ligger laxen och vilar i väntan på att bli täckt med sås gjord på creme fraiche, grädde och senap provencale, servera med ris eller kokt potatis.



Sås:
1 liten burk creme fraiché
3 dl grädde
1 grönsaksbuljong
3 msk Maille Provencale

Har tränat idag och är helt slut, orkar knappt röra mig :/. Blev uppringd av en fotostudio i Norrköping nu på eftermiddagen (Cat hade tipsat de och gett våra nummer) så på lördag ska jag, Nadja och Jenny vara i Peking kl 15.15 för varsin fotoshoot :) Nice, det ska bli jätteroligt, vi ska bli sminkade av en make-up artist där och vi ha med oss två ombyten, hmm, vad i allsin dar ska jag ha på mig??

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0