I got U

Har precis kommit hem från ett träningspass på gymmet, det var såå skönt och har även unnat mig lite sol i Lägerhyddan. Nu ska jag ta och fixa lite här hemma, köra en tvättmaskin och vara allmänt duktig. Ikväll bjuds det på kyckling & baconpaj med prurjolök, cocktailtomater och gräslök, hmm, vi får se om det blir bra :).
Thailand närmar sig med stormsteg och jag kan knappt fatta att det bara är en och en halv vecka kvar,  ska bli grymt skönt att komma till värmen och jag har ju grundat bra i solariet nu också.

Denna vecka blir det ett besök i Växjö på tisdag och på torsdag fredag ska jag till Vadstena på avdelningsdagar med jobbet, kan nog bli riktigt bra. 

Näe nu jag kan inte spilla mer tid vid datorn, hoppas ni har haft en toppenhelg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0