Back in Linköping

Efter två superbra dagar i Vadstena är jag äntligen hemma. Hade tänkt att jag skulle umgås/mysa med kissarna men icke, de brydde sig inte om mig utan ville bara gå ut, jag fick sova mitt på dagen själv men det kan vara skönt att vara helt ensam hemma ibland. Ikväll blir det att se på Let´s Dance och bara mysa med min älskling. Hoppas på fint väder imorgon så vi kan ta en långpromenad i solen. Här är klänningen som hade premiär igår, mycket nöjd måste jag säga och tydligen blev H också nöjd trots att jag dissade hans och T:s val. Någon tyckte jag såg oskuldsfull (läs oskuld) ut i den och det kanske blir lite så på köpet när det är en 60-talsispirerad historia, vad vet jag? 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin du är!

KRAM

2009-02-27 @ 23:37:21
URL: http://jennyliii.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Kanonfin!!

2009-02-28 @ 10:56:38
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0