Michael Bublé

Var uppe rätt så tidigt idag och bakade lussekatter som jag blev väldigt nöjd med :) Tjejerna kom på fika och jag fick en jättefin fotobok som Annie hade gjort, blommor och en berlock till mitt Pandora-armband. Tack för en jättehärlig eftermiddag :) Det blev många omtag på bilderna idag och Nadja fick visst vara med på alla tre nedan. Nu ska jag plocka iordning lite här och snart kommer sambon hem så någon form av middag ska fixas. Blir nog en promenad i vintervädret sen skulle jag tro :).




Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för idag gumman! Nadja, din lilla linslus;-)

2009-12-13 @ 18:50:11
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Aaaaw, så finfina allihopa :)

2009-12-14 @ 00:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0