Valborgsmässoafton

Slutade lite tidigare idag och det passade bra eftersom Micke var ledig. Vi tog hojen ut för att hämta vår bil från service och provkörde en annan. På väg hem åkte vi förbi gamla Biltema och såg alla motorcyklar som samlade ihop sig inför kortegen. Mycket mäktigt och nästa år ska JAG köra mc-kortegen, ser jag fram emot, jag hade gärna åkt bakpå Mickes hoj till Skänninge men det var lite dålig planering från vår sida. Ikväll blir det att laga lite schysst mat och kanske bege oss till Tannerfors, vi får se, med tanke på vinet vi har tänkt att dricka så tror jag inte vi får för oss att ta en promenad till andra sidan stan.

Har tagit mig i kragen och köpt min "turtle-dräkt", det var på tiden! Självklart passade den dyraste ryggplattan bäst och jag blev 1600 fattigare ;(. Men det är det värt! Svårare att köpa en ny ryggrad.


(Bortse från min snygga "hjälmfrissa").

Ha en mysig Valborg!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ja haha, en ny ryggrad får du nog kontakta ryska maffian om!

2009-05-01 @ 04:12:55
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0