Wednesday

Dagen började med en dubbel körlektion. Det gick hur bra som helst så det känns toppen! Dock var det bara 5ºC så det drog lite. Jättefint väder idag och Micke och jag har precis kommit in från en skön promenad i solen. I helgen ska jag jobba på och om vädret tillåter ska jag även hinna med lite övningskörning. 

Vi hittade en mystisk rosa fjäder på vår gräsmatta (förstår inte alls vad den gör där såhär i påsktider och allt:)) jag vill få det till att det faktisk finns ultrarosa fåglar men Micke hävdar bestämt att den kommer från grannens (ovanpå) cabaretkostym, vad tror ni?


Ikväll är det dags mitt favoritprogram Grey´s Anatomi och som nästan alla andra "Grey´sdagar" äter jag glass, denna kväll provar jag den här.


Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0