Hej Elliot

Idag har jag varit på bb och hälsat på lilla Elliot, han är hur söööt som helst, spretade med tårna och lät som en liten fågelunge. Kul att träffa Annie igen, det var säkert minst fem veckor sedan vi sågs och det är ju inte lite som har hänt på den tiden kan jag lova ;), längtar tills du kommer hem gumman och har kommit in i allt så vi kan ta en fika tillsammans. Just det jag har hela frysen full med bullar till dig också så de måste ju överlämnas.

Det blåste nått förskräckligt när jag cyklade hem från jobbet, stod klippt still när jag kämpade upp för lambovohsleden, och det värsta av allt är att jag får sån huvudvärk av att cykla när det blåser, vet inte varför har alltid varit så, jag tror jag typ anstränger mig med ansiktet eller något annat skumt.



Nu ska jag ta och få i mig något, en Ipren skulle ju inte sitta så dumt.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0