Dramaqueen

Gjorde en glidtackling i gruset på infarten till Landeryds golfbana. Jag mår bra, dock lite ont i högra handen och min handbroms ser ut som en banan. Hojjen klarade sig förvånandsvärt bra och Peter lyfte upp den själv, mycket imponerande, jag tror det måste varit ren styrka av adrenalinkicken av att se mig ligga i gruset :). Vi åkte en sväng till och sen begav vi oss hemåt, solen gick ner och det började bli kallt. 

Jag börjar få lite kalla fötter och funderar på om min plats kanske inte är bak på Mickes hoj ändå? Detta tåls att tänka på. Imorgon har jag en körlektion och nu känns det som om den är rätt avgörande för min framtid som mcförare. Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Wats

Den enda som ska sitta bak är jag - på din hoj, i sommar när du kör hem mig från jobbet!!!

2009-04-07 @ 20:20:15
Postat av: Sofie

Tack gumman! :) Ibland behöver man en spark där bak. Kram

2009-04-07 @ 20:52:57
Postat av: Cathrine

you can do it!!!

2009-04-08 @ 08:59:36
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Micke

Yes she can!!

2009-04-08 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0