tisdag

Nu har jag kommit hem från jobbet, tagit en promenad och hunnit med en dusch. Ska strax äta lite kvällsmat, (smörgåsar och kardemumma te :)). Festen som vankas på lördag måste jag dessvärre dra mig ur, kommer vara svintrött då jag ska jobba hela lördagen. 
Imorgon bär det av till Motala där jag ska ha kunskapsprov, efter detta beger jag mig till mamma och får nygräddade våfflor! Wohoo, så himla gott. Ska även åka till M-blommor och köpa blommor så jag kan göra fint på pappas grav. Ska nog sätta några syrener utanför ytterdörren, kan bli mysigt.

Nadja och jag var och inspekterade och dokumenterade (innan rennovering) de nya lokalerna vi ska flytta till med jobbet.




Ringde och beställde en tid hos frissan på fredag, hade igentligen en tid i mitten av november, men vem kan vänta när håret ser ut som halm! hehe, crap!



Avståndet mellan oss blir bara större och större och var och en intresserar sig i sitt eget liv.  



Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0