jag är hungrig...

Hallå Dagboken!

Nu har kommit hem från ännu ett styrketräningspass, jag är väldigt nöjd med min regelbundna träning som jag har börjat med och förhoppningsvis kommer fortsätta :). Jag har väldigt lätt för att träna intensivt under en period och sen låta det gå låt säga nån månad eller två innan det är dags igen, ingen bra träningsform alls :/.

Ett stort grattis till Nadja som blev klar med sin lärarutbildning igår! Du är så duktig gumman och jag är jättestolt över dig :).

Var är mössan!?


Idag jobbar M mellan 12 - 20, vi jobbar verkligen om varandra en dag som denna, men det kan vara skönt att ha lägenheten helt för sig själv ibland :). Ikväll ska vi tillaga detta , köttfärsfyllda tortillas, med sallad och salsasås, får se om jag ska vara ambitiös och laga någon efterrätt, det är ju trots allt fredag.

I helgen får vi troligtvis besök av bror med familj, det var jättelänge sen vi träffades så det sa bli skoj. För er som inte vet så ska jag faktiskt bli faster i januari! :) Wohoo!, det ska bli jätteroligt men det går inte att förneka att faster låter mycket äldre än moster men jag börjar ju bli med åren :), det vankas ju 25-årsfest å allt! :)


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0