Nu börjar helgen!

Fredag IGEN! Jag ska inte klaga men veckorna springer iväg, som att dra av ett plåster. Eftermiddagen har varit väldigt stressig på jobbet massa att göra, inte en lugn stund...ni som vet ni vet ;).
I helgen jobbar M så det blir mindre roligt för mig, så min helg består mest av träning, ska även basta och sola...(ett väldigt bra tips om huden är i uppror). Pratade med bror förut :), alltid lika trevligt, ser fram emot alla presenter jag ska få när han kommer hem...wohoo! och bäst av allt är att han kan komma till min födelsedagfest. Kul när killar vågar köpa kläder åt en :). På tal om kläder har jag ett litet dilemma när det gäller val av klänning till min födelsedag, har hittat två ursnygga klänningar på VILA..men just nu lutar det åt att jag köper den grålila.Har tyvärr ingen bild.
Hann inte blogga igår men här kommer "gårdagens outfit a la HM"

Blev tvungna att bada Albin häromdagen när han kom in ocg var mer svart än gul, han var helt täckt av jord. Jag har inte vågat än men jag befarar att det är mina lökar som har rykt igen :/.
Så här ser Albin ut när han precis kommer ut från duschen...
... och han tyckte om det!
Igår var det lill-lördag hemma hos oss, och det bjöds på mys, bad och rödvin, vi blev smått förvirrade när Tindra helt plötsligt satte på TV:n i sovrummet, gahh, skitläskit ljud men hon förklarade att det bara var intrott på naturprogrammet om Chinchillor som började, aha, okej, då var det ju lugnt.
Ikväll ska vi laga en supergod rätt med kyckling i balsamvinägersås, receptet hittar ni här.
Annie, Nadja, Jenny, Beuthan (Cat kanske?) glöm inte bort att det är adventsfika hos mig den 6:e december kl: 14.00
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Adventsfikat är spikat. Det ska bli såå mysigt:)

KRAM!

2008-11-23 @ 12:05:06
URL: http://jennyliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0