Söndag

98 grader i bastun, det var VARMT! Klarade inte av att sitta därinne allt för länge, är jag en vekling kanske? Solen skiner och det är strålande väder ute, väldigt kallt ett par minus men det hör liksom till nu. Idag är första visningen på huset som ligger ett stenkast härifrån, blir ingen check idag men på tisdag ska vi dit, plockar med svärmor också. Ett helt perfekt enplanshus, väldigt fint inne typ 125 kvadrat eller nått, frågan är bara hur perfekt läget är att köpa nu? Jag tror vi avvaktar, det kommer flera hus.

Igår gjorde jag en tacopaj som tom jag (som inte gillar tacos) tyckte var rätt god :), recptet är taget från arlas hemsida och det finner ni här: http://www4.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=22549 

Nu måste jag fixa lite här hemma och verkligen ta tag i min inköppslista inför festen och bakbestyr. 

Måndag: Fika med tjejerna 16.30 jag kommer nån kvart senare. Micke köper klänningen.
Tisdag: Göra naglar 16.30 och husvisning 18.00.
Onsdag: Handla allt som jag har planerat.
Torsdag: Hmm, har jag inget på torsdag?, handla allt som jag har glömt.
Fredag: Klippa luggen hos frissan, baka tre tårtor.
Lördag: Baka lussekatter, hinns det med något mys?
Söndag: "Piffdag"  ;) inför festen kl: 15.00 

När ska jag hinna träna nästa vecka? morr*

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0