måndag

jag hade tänkt att jag skulle träna idag men det gick icke, hade helt glömt bort att jag skulle jobba i Norrköping till 18, det var inte så farligt är hemma nu och eftermiddagen har gått rätt snabbt. Det är kul när man får respons och man märker att människor lyssnar på en och tar åt sig av det man säger, som killen som klarade sitt prov idag, han har förgyllt min kväll :), ett stort grattis!

Imorse när jag väntade på bussen hade jag som tur var med mig kameran i väskan, har börjat att ta som vana att alltid ha det. Då tog jag denna fina bild på soluppgången...



Idag har jag varit lite övertrött pga brist på sömn inatt pga monster i hallen/badrumet/under sängen pga för mycket skräckfilmer.

Nu ska jag äta kycklingwok, jag tror tom vi har gjort matlådor till hela veckan ;).


Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0