Jag kommer få grym träningsvärk

Det blev ingen Didriksson, den blev en annan jacka istället, känner mig mycket nöjd. Varför ska det vara så jobbigt att köpa vinterjacka? :). Köpte en superhärlig mössa med matchande vantar...



Har varit i brors lägenhet och röjt i 2 timmar, nu kommer han verkligen inte hitta nått :) men fint blev det, har inte människan någon sax?? jag fick improvisera. Jag kan inte förstå hur en människa kan ha såå många pennor, jag säger det igen, EN människa, måste ha varit närmare hundra, hela soffan var full när jag var klar, men nu ligger de prydigt i en separat förvaringsbox, som du nu kan döpa till just "PENNOR". Bra va?

Igår bjöds det på middag hos svärmor, varmrökt lax, mycket gott. På tisdag ska vi kolla på lokalen inför min födelsedag, känns skönt att den är bokad och klar. Stämde av med Mari igår också, gällande maten.




Albin med favoritnallen, i samma färg som han själv, kan det vara därför tro? Det här lejonet släpar han runt på i lägenheten. Har någon någonsin påstått att Albin är snäll? nej, inte jag varjefall, han ÄR verkligen en liten odåga. Jag planterar mina lökar, Albin springer dit och gräver upp allt som en hund, så att det bara skvätter lökar överallt, jag planterar de igen, Albin springer dit och gör om samma sak, jag planterar de igen och han vet sååå väl att han inte får göra så (därför han har så bråttom varje gång), han gräver upp de igen, sista gången så gör jag om allt igen och ställer en pall över, den får stå där tills han glömmer att det var något som pågick under. Det är inte lätt att ha katt, eller tre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0