Barbapappslussekatter

Mina lussekatter blir alltid så stora och denna gång ser de ut som hela familjen Barbapappa ;(, säkert jättegoda men det är ju skjysst om de ser lite snygga ut också. Såhär såg detta bak ut:





här hittar ni ett bra recept: http://recept.nu/1.126915/recept.nu_redaktionen/kakor_tartor/mjol/annas_saftiga_lussebullar
(jag delar degen i fyra lika stora delar och sen tar jag ut ca: 10 bitar av varje del, så att det sammanlagt blir ca 40 lussekatter, tips från syrran :))

Med på bilderna har vi min födelsedagspresent från Annie, som jag har längtat efter en mortel! :)
Invigning för mitt förkläde från Paris.


Nu ska vi åka till lokalen och förberda inför imorgon så vi kan ha en relativ lugn förmiddag.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0