Äntligen fredag!

Nu har jag kommit hem från mitt TGIF-pass på Feelgood, är helt slut, jag tror jag och min gamla danslärare A har samma träningsschema för jag lyckas alltid pricka in de pass hon är med på. Gick genom trädgårdsföreningen ner till stan och där var det jättefint med mysigt novemberljus. Ska ta å gå den rundan någon dag, ska kolla upp om det finns någon karta att skriva ut från Correns hemsida. På tal om att gå så blev jag helt slut och genomsvettig bara av att gå ner till stan men det kan ju ha att göra med att jag för tillfället har förhöjd kroppstemperatur, you know what I am talking about Cat!. Har bokat tid för mina naglar också, och bryn, men bryna måste jag nog avboka för tjejen som jobbade där hade bara som smala streck över ögonen och jag vågar inte riskera något, så jag ska ta saken i egna händer istället. 


Veckans filmtips "Talk to me" 3/5



Inspirerad av en sann historia handlar denna film om den oblyga och fräcka före detta fängelsekunden Ralph Waldo "Petey" Greene som lyckades snacka sig in till jobbet som radiopersonlighet i Washington D.C. på 1960-talet. Han blev en populär talk show-värd och verkade även som samhällsaktivist.


Nu börjar kvalitetstiden och vinet ska korkas upp! Jag har många bollar i elden, som JAG säger.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0