Februari

Helgen gick fort och jag har varit lite halvkrasslig. Jobbade med dunderförkylning förra veckan som tog ut sin rätt i fredags och febern slog till så jag blev hemma från jobbet. Jösses vad dålig jag var, låg i sängen i stort sätt hela dagen och Micke åkte hem för att hämta ut barnen på förskolan åt mig.

I söndags åkte vi till simhallen och badade allihopa och Rasmus hade sin simskola. Jag hade packat med lunch som vi åt där. Det var premiär för Freja och hon tyckte det var jättekul, hon blev väldigt trött och somnade i bilen när vi åkte därifrån. Julius hade sin gympa på eftermiddagen och denna gång följde Micke med honom.

På torsdag ska jag, Emma och Tina gå och se Fifty Shades Darker och träffas och äta/fika innan, det ser jag fram emot jättemkt, kommer bli kul. Julius har BVC-tid på torsdag och nästa vecka är det dags för uppföljning hos logopeden, spännande att höra vad dom säger om hans utveckling.

Soligt och fint har det varit i några dagar och jag längtar så mkt till några plusgrader då jag ska börja cykla. Kunde inte hålla mig utan beställde en ny hjälm förut, med mips. Mips är ett säkerhetssystem som innebär att det finns ett plasthölje på insidan av hjälmen som fungerar som ett rotationsskydd för att fånga upp stötskador mot huvudet. Rasmus senaste cykelhjälm är också utrustad med mips, kan verkligen rekommenderas!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0