Jag gifter mig nästa vecka!!

Nu går det undan! I fredags mötte jag upp Elin och Jenny vid Kaga kyrka för att repa lite inför bröllopet. Det gick jättebra och Jenny tyckte kyrkan var fin J. Jag är glad att vi fick Daniel som kantor, han är verkligen lugn och harmonisk.

I lördags var det dags för min provsminkning på FACE och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Jag fick många komplimanger för sminkningen. Ska fundera lite över läppstiftet bara. På torsdag nästa vecka ska Lena som sminkade mig fixa mina ögonbryn så då tänkte jag passa på att prova runt lite mer bland läppstiften och troligtvis köpa med mig det jag kommer att ha sen.

Det passade perfekt att ha sminkningen i lördags för på kvällen mötte jag upp Elin och Jenny på stan då Jenny bjöd ut mig på middag. Vi picknickade lite  vid Domkyrkan och drack Cava och åt choklad och färska hallon. Jag fick ett jättefint strumpeband av Jenny med en graverad hjärtformad bricka som jag ska fästa med en tråd i bandet. Sedan gick vi vidare till Gula Huset där vi åt jättegod mat, drack mera vin och tog in några drinkar. Vi avrundade kvällen tidigt och jag tog bussen hem vid 22. En riktig toppenkväll med fina tjejer och mkt skratt.

Nu börjar vi få kläm på bröllopsvalsen också och igårkväll gick det rätt bra om jag får säga det själv. 

5 tårtor är beställda + 2 laktosfria bakelser. Det var svårare att få ett bageri att göra något helt veganskt men nu löser vi det med fruktfat istället :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0