Snurrigt

Alla barnen har varit sjuka i helgen och i lördags var jag på US med Freja där det konstaterades att hon hade dubbelsidig öroninflammation igen. Denna gång fick vi en annan sorts penicillin med bredare spektra. Rasmus blev febrig i fredags och var helt utslagen och i lördagseftermiddag fick Julius också feber. 2 nätter med vakna och ledsna barn och Micke och jag har knappt sovit någonting.

Igår var mamma hos oss och barnen var mkt piggare. De är så glada i mormor och jag önskar att vi kunde ses oftare. Framåt kvällen igår körde jag ett Zumbapass, helt hysteriskt med 21 taggade tjejer  och 1 kille, i en alldeles för liten sal. Jag körde ju järnet med såklart men när det bara var några minuter kvar av stretchen började det svartna för ögonen och jag kände hur benen inte orkade stå längre. Detta har aldrig hänt förut men jag fick vackla därifrån och sätta mig i omklädningsrummet en stund innan jag åkte hem. Väl hemma fick jag världens frossa och tog ett varmt rykande bad men frös ändå. Febern visade över 39 grader och jag kände mig riktigt hängig. Fick sova hela natten men kände mig lite skakig på morgonen. Åkte till jobbet och piggnade till efter Ipren och lite paracetamol. Hoppas detta är på övergående. Ikväll ska Rasmus få gå ”bus eller godis” med några vänner och det är premiär för honom. Jag följer med och håller mig i bakgrunden.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0