Bioparc

Idag tog vi en taxi till Bioparc i centrum i Fuengirola. Ett välskött och rent cityzoo med flera 100 olika arter av djur som också är ett avelscentrum för utrotningshotade djur.
Rasmus favoritdjur, ringsvanslemur och komodovaran fanns på detta zoo så det var väldigt stort för honom (och mig) att uppleva detta. Vi tog hur mkt kort som helst och köpte med oss presenter från souvernirshoppen hem.

Imorgon väntar hemfärd och jag kan inte ens tänka på Julius och Freja nu utan att börja gråta. Jag är så glad att jag fick ledigt från jobbet på fredag.
Hade inte varit så kul att behöva åka hemifrån såfort de vaknar på fredag. Vi är hemma runt 22 imorgonkväll och flyget går vid 15.00 från Malaga.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0