Brudbukett, smink, naglar & bryn

Som rubriken lyder är nu allt detta bokat och inplanerat. Jag har verkligen träffat människor som jag klickar med och det känns så rätt.
Vi var på Systrarna Grön idag och beställde blommorna och hon förstod precis hur jag önskade. Buketten kommer gå i solgult, ljus aprikost och cremefärgat tillsammans med murgröna. Vi kommer dekorera med blommor vid bänkraderna i kyrkan också och vi får låna rör-vaser från Systrarna Grön då det endast finns vaser på väggarna i kyrkan och jag vill ha utmed gången, ska köpa spetsband på rulle att knyta fast detta med och hoppas att det funkar.
Sminkningen görs på Face med en provsminkning vid ett tillfälle innan och det är även den tjejen som ska snygga till brynen. Att ha möjlighet till allt detta känns verkligen lyxigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0