Trötta november

Bloggen hinns inte riktigt med längre känner jag och jag lägger hellre min tid på något annat. Kanske blir mer frekvent uppdatering framöver, vem vet?

Simhallspremiären för Julius i fredags blev en riktig hit och under tiden var jag, Rasmus och Freja på ikea och shoppade lite. Rasmus fick ett trotsbryt mitt i korven utanför Ikea så där ställdes tålamodet ännu en gång på prov. Det är en tuff period han går igenom nu och jag kunde tillslut lugna ner honom genom att få honom att tänka på något annat.

I lördags hade vi besök av barnens farmor och farbror och igår var min mamma på besök. Mamma hade köpt så himla fina kläder till barnen och Freja blev så fin i sin nya peplumcardigan.

På eftermiddagen igår cyklade jag och Rasmus till hans gympa och snart är det dags för uppvisning. Igår gjorde han både bakåtkullerbytta och ljushopp.


Det var betydligt skönare att cykla till jobbet imorse om man jämför hur det var att cykla hem. Blåsigt och regnigt och mörkt. Hade ju fått låna en superlampa av min kollega som jag hade laddat för dåligt så den slocknade tyvärr efter en bit. Trots framlyse och pannlampa såg jag knappt något de sista kilometrarna och ja, jag blev mörkrädd, fy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0