Godmorgon lördag

Julius tog "sovmorgon" idag och sov till 06! Wihoo! Klar förbättring tillskillnad från strax efter 05, snark.
De senaste nätterna har Micke varit uppe med Freja på natten och gett henne mat och jag har gått upp med mellanbrorsan Piggelin. Freja vaknar och äter bara en gång på natten och somnar sedan om, både hon och Micke sover än och jag är uppe med killarna. 
Freja är bara 5 veckor men ändå känns det som om hon redan har rutiner, hon verkar förstå att det är kväll/natt och då sover man länge ;). 

Nu har äntligen Freja passerat sin födelsevikt och vägde i torsdags 4265g en ökning på 250g på en vecka, wihoo! 
Nu äter hon endast från flaska och det fungerar så bra för alla här hemma och jag mår bättre och känner mig mindre stressad. Dock var det tufft att ta beslutet att sluta amma och det har blivit många tårar pga amningen. Men nu har jag kommit över det och ser allt det positiva istället.

Idag har vi städdag i föreningen och Rasmus är taggad. Det är alltid så många som är med och alla barn är med ute och leker. När vi är klara samlas alla på förskolan här intill och fikar och äter korv. Bra väder verkar vi få också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0